yes

Har precis målat naglarna och duschat sitter nu och väntar på att båda ska torka ;P Ska nog platta mitt hår ikväll, testade igår och det var skönt faktiskt, mitt hår annars är inte att lita på. Det kan se bra ut och en minut senare är det risigt som fan. Fast gillar å andra sidan inte att platta det, känns som det slits så och är rädd att mitt hår ska ramla av :/ Hehe. Får se hur jag gör.

Annars är jag nog ganska färdigpackad för gbg, förutom diverse småsaker som smink och linsask och sådant som man får packa ner imorn bitti :) Längtar tills vi ska ut och äta, vill hemskt gärna äta på nån indisk resturang. Palak Paneer har blivit en favoriträtt, så himla gott! Med vitlöks naan. MUMMA! :D

Nästa som står på listan är sooovaaa, godnatt! Och ha en bra helg :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0