Värme!

Gud va skönt väder det är nu! Vad jag har väntat :D Har balkongdörren öppen så Marilyn springer runt och jagar alla flugor, haha. Hon ser jäkligt rolig ut ;) Lite mord i blicken :D Ska bli så skönt att ta med henne upp i sommar så hon får massa äventyr och kan busa så mycket hon vill.

Nu är det bara två veckor kvar exakt tills vi åker. Eller, vi har redan åkt då tom. Dagen efter vi kommer upp har Morgans syster Marlene bal, så det ska bli roligt! :) Och så börjar jag inte jobba förns i slutet av juni tror jag så vi hinner med mycket innan dess :) Det pirrar i magen när jag tänker på det :D

I helgen ska vi bo hemma hos pappa och Susan för de ska bort. Morgans far kommer även på besök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0