Torsdag

Hej! Har gått några dagar, har tänkt uppdatera och lägga in lite bilder men sen gör man alltid något annat och orkar inte :p Men nuså!

Har ätit lite lunch för en stund sen, findus falafel med sallad i tortillabröd, mmm! Det rekommenderas starkt! Har gjort mig i ordning lite grann, kanske går över till mamma en sväng snart, får se :) Måste iväg och handla lite yoghurt och sånt till resan sen, åker ju somsagt till Göteborg imorgon, jippi! Ska bli riktigt skönt och jag hoppas att det blir sol, åtminstonde en dag.

Har börjat kolla runt på flygbiljetter upp i sommar. Vi tänkte först åka bil upp men tror nog att det blir enklare med flyg, det går ju så mycket snabbare. Så slipper Marilyn plågas så länge. Det jobbiga är dock att vi först måste åka buss till Karlstad eller Kristinehamn för att sedan åka buss till Stockholm. Efter det buss till arlanda, puuh. Önskar att man bodde i Stockholm så man slapp all bussåkning. Eller att de åtminstonde kunde sätta in flyg som går direkt från Karlstad, varför finns inte det? Så dåligt. Det hade underlättat en hel del.

Lägger in lite bilder från tdigare i veckan. Blir ju så mycket att lägga upp när jag är så dålig på att uppdatera på rätt dag, men så får det bli denna gång.



Jag hittade dessa skor hemma hos pappa, tror jag köpte dom när jag var 13 eller något, men köpte då för stor storlek så de har ej blivit använda. Nu passar de dock perfekt och så fula är de ju inte ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0