Summer?

Hej! Idag är det söndag och regn. Blev faktiskt förvånad imorse när jag såg vilket väder det var, för igår var det nämligen hur varmt som helst! Man behövde ju inte ens jacka. Trodde det skulle vända nu och bli varmt, men det kanske kommer senare i eftermiddag får man hoppas ;)

Igår hängde jag och Morgan med Emil och Rieseng till Karlstad för bio :) Dock kunde vi inte komma överens om vilken film vi skulle se så jag och M såg nya Freddy Krueger och de såg Robin Hood. Vi hade aldrig sett skräck på bio förut så det var väldigt spännande, hehe. Men otäckare film har jag lugnt sett.

Efter bion satt vi på uteserveringen ett tag i det varma vädret :) En riktigt bra lördag.

Tog precis ner min resväska från vinden, ska kika litegrann på packningen inför norrland. Är så nervös för att jag inte kommer få plats med allt :/ Men min väska är vääldigt stor, så får jag inte plats har jag antagligen för mycket med mig! :p

Blir nog en mysig söndag inomhus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0