Göteborg

Helgen i Göteborg var väldigt bra, blev mest shopping, eller.. endast faktiskt. Finns ju så många affärer att kolla i där till skillnad från här om man säger så ;) Älskar att kolla i affärer och jag är så glad att Morgan tycker likadant :D Vi kan gå runt i evigheter och kika. Köpte dock inte så mycket, måste spara mina slantar som är kvar. Men jag fick med mig mina efterlängtade prickiga strumpbyxor från H&M iaf! Och så köpte jag en asfrän jeansjacka på Beyond Retro, kommer bild på det.

Just ja, vi var på bio också en kväll, såg Alice i underlandet. Den var helt okej, men ingen höjdare direkt.

Hår i maten är aldrig någon hit, men det var något som jag fick uppleva denna helg. Vi åt på någon orientalisk resturang en kväll och jag beställde kycklingsoppa, till det fick man även ris. Precis när jag ska smaka på soppan ser jag att det flyter runt ett svart hårstrå i den. Mmmm ;) När jag sedan skulle ta ris ser jag att det ligger ett fint strå även där, haha. Tur att jag inte är så himla äckelmagad, så jag kunde äta maten iaf. Dagen därpå åt vi buffé inne i Nordstan och jag fick två snuskiga hårstrån där med ;( Det kändes dock mycket äckligare iom att det var buffé, där människor går förbi hela tiden :/ USCH!


Första kvällen. Fylld paprika med potatis.


Kycklingsoppan med hår i :p Men den var faktiskt god.


Haha, Morgan råkade svälja en stor ingefärabit, blev lite starkt ;)


Diana och mamma äter för fullt :D


Testade en hatt och såg ut som Charlie Chaplin.


Älskling :)


Min fräna jacka :D


Man blir glad bara av att titta på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0