Lucky me

Här lagas det lunch, spaghetti och köttfärssås. Var precis ute och gick en sväng och testade min nya mobils kamera lite. JAPP, jag har fått en ny tele faktiskt. Susan hade en som hon inte tyckte om så då fick jag ta den :D Min är ju så cp och startar om sig och stänger av sig hela tiden, så det passade perfekt! Det är en samsung med touch screen och 8 megapixel kamera :D Ibland har man bra tur!

Igår var vi hos Susan och pappa ett tag, Morgan och pappa fixade med golfen. Var även innan det ute och gick runt färnsjön.

Jaa, thats it for now. Bjuder på två bilder tagna med mobilen. Har dock inte förstått inställningarna på kameran så bra än ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0