Längtar

Godmorgon! Har precis kommit ur duschen och ska göra mig i ordning lite för att gå över till mamma en sväng. Det är inte sol idag heller, jag är trött på mulet och blåsigt :/ Vill att det ska vara så varmt så man kan gå i tröja åtminstonde. Fast iofs är det ju bara april ;p

Ska ringa till några av alla sommarjobb jag sökt i Lycksele idag, se hur det går för dem eftersom alla verkar vara jäkligt sega. Två ställen där jag sökt lovade både att de skulle höra av sig oavsett om man skulle få jobb eller inte. Men när jag ringt dit visade det sig att de hade fullt. De tar bara in folk som jobbat förut, de vågar fan inte satsa på nåt nytt, någon som inte är därifrån. Blir så förbannad! Men men, än är det inte avgjort, har ju många fler ställen att hoppas på :)

Igår beställde vi tågbiljetter till Göteborg. Känns skönt att ha det klart, priserna kommer nog bara gå uppåt. Så nu är det bara vänta till maj, wihoo. Sen är det sommaren att vänta på, när vi ska åka uppåt. Vet inte om vi ska flyga eller åka bil, eftersom Marilyn ska med. Kanske blir lättast med bil? Hmm, har iaf ett tag att fundera.

Som sagt, göra sig i ordning var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0