24 april

Lördag den 24 april är det idag, det närmar sig den 8 juni, då jag ska till mitt sommarjobb och kolla på schemat ;) Jag och Morgan har redan börjat diskutera våran packning, vad vi ska ha med oss och fasar för hur det egentligen ska få plats ;p Eftersom vi ska vara där större delen av sommaren eller kanske till och med hela, så vill jag inte lämna kvar så mycket kläder här. Vill ju kunna ha options :D Det kommer bli en utmaning att dra på den packningen plus Marilyn. Men jag längtar!

I förmiddags var vi upp till bowlinghallen och spelade bowling med pappa och Susan, gick väl sådär med det var kul! :D Tänk, jag som faktiskt har tränat bowling när jag var liten, det sitter då inte i fortfarande (om det ens fanns där då vill säga). Hehe. Vad har vi gjort mer då..? Ätit en jättegod köttfärssås som älskling lagade till förut, mmm. Ska även äta den igen nu ;) Och så har vi varit ute och gått litegrann.

Igår var vi i Karlstad en sväng, mest för att se något annat än tråkiga Filipstad. Hittade faktiskt ett par skitsnygga skor på H&M.

Ikväll blir det filmmys och dadlar! GOTT!




Dessa skor var det jag köpte, hade kostat 499:- men dessa fick jag för 100:-. Vilket kap! Sista paret också ;)



Bilder från våran promenix




Kommentarer
Postat av: johanna

kommer du ihåg när vi gick hem från bowling träningen? Med varsin läsk som vi låtsades bli fulla av? haha :D

2010-04-28 @ 09:33:54
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: Sanna

HAHA, nej det kommer jag faktiskt inte ihåg:P Haha fan va kul :D Berättade för Morgan igår om när vi brukade låtsas prata ett annat språk när någon gick förbi :p

2010-04-28 @ 12:02:34
URL: http://knipa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0