STHLM

Jahapp, det blev inge jobb idag. Vaknade vid fem imorse av att jag var ashungrig, sådär hungrig så man mår illa, blir skakis och näst intill svimfärdig. Så jag gick upp och åt en banan och två knäckebrödsmackor. Men det var ju bara onödigt eftersom de några minuter senare kom upp igen. Helt förskräckt (iom att spy är det värsta jag vet), gick jag och la mig igen efter ett tag. Lyckades somna och sov i ca 20 minuter tills det var dags igen. Fy fasen. Var tvungen att ringa jobbet och säga att jag inte kunde jobba idag, skulle ha jobbat 09.30-18 egentligen. Trodde först det var magsjukan som smygit sig på, men det kan det inte vara. Mår bra nu, inte ens illamående eller nåt. Något mysko var det iaf, men skönt att det är borta nu. Jävligt tur också, eftersom jag och Morgan beställde bussbiljetter till Stockholm igår. Ska åka dit imorn och stannar hela helgen. Ska träffa nästan hela hans familj :) Skoj.

Nu är det hög musik och städning av garderober och rum som gäller!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0