24 maj

Tjena. Nu har jag iaf något att skylla på varför jag inte uppdaterat, har varit utan internet i några dagar. Jag och Morgan bor hos pappa och har gjort det i ca två veckor, för pappa och Susan är i USA. Och såklart krånglar nätet, som vanligt.
Sitter just nu i ett stekhett hus, är typ 30 grader här inne. Har nästan precis ätit middag, blev sent för jag jobbade till 20. Det är det enda jag gör nu för tiden känns det som, jobb jobb jobb. Man får ingen tid över till annat. Blir likadant imorgon, 14-22.15, puh.

Snart är det sommar också. Har ju fått sommarjobb på ICA men jag valde att bara jobba period två, och kanske första veckan på period ett. Ska ju till Arvika vecka 27 plus att jag vill åka upp till Morgan några veckor också så blir bara att jobba halva sommaren :) Känns riktigt bra.

Nu ska vi väl kika på nån film eller så, sen sova.

(Internet har inte kommit tillbaka, tjuvar av någon granne, höhö)


Kommentarer
Postat av: johanna

kul att du får jobba mycket, pengar är bra vettu !

ska morgan med på arvika eller?

2009-05-24 @ 23:24:17
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: Diana

mohaha, din lilla fuling som tjuvar så ^^

2009-05-25 @ 19:55:27
URL: http://dianalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0