footloose

Jaha, då var det måndag redan och imorn ska jag åka hem till Filipstad igen. Gud så fort tiden har gått.
Diana är i skolan nu, så jag fördriver tiden med att sitta här och lyssna på musik. Ska strax göra mig i ordning lite, diska och laga mat. Ja, som en riktig hemmafru nästan. Sedan när hon kommer hem, efter 16, ska vi ner på stan igen. Får väl se om jag hittar nåt kul, men pengaångesten har börjat smyga sig fram.

Tänkte försöka sammanfatta helgen lite kort. Både fredag och lördag blev det förfest här och sedan vidare till en krog som heter Banken. Där träffade man bla folk som hette Elvis och så blev man kallad samhall av nån jävla idiot (som även tjatade hela tiden om att han var trebarns pappa och att det var den bästa löneökningen). Självklart blev det dans också. Och tyvärr lite för mycket köpande i baren :( Ångest! Men som sagt, man lever bara en gång. Försöker intala mig det hela tiden, haha. Men det var iaf mycket lyckade kvällar, kul att festa med dig Diana igen :D


Kommentarer
Postat av: Diana

Naaaw ^^, kommer sakna du gumman!

2009-03-30 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0