Everything happens for a reason?

Dålig uppdatering. Men så blir det när man har andra saker för sig. Så mycket bättre saker.

Rätt mycket har väl hänt sen senast, fast, orka ta upp det här. Tycker inte om när mina nära mår dåligt, önskar det fanns något jag kunde göra för att hjälpa. Men tyvärr finns det nog inte det. Inte mycket iaf. Hoppas bara på att allt gå över och att saker löser sig. Tids nog. Jag försöker iaf finnas där. <3


För övrigt mår jag underbart. Tack för att du dök upp i mitt liv.






Kommentarer
Postat av: natta

:( <3

2009-03-17 @ 20:35:08
Postat av: johanna

jag har inte glömt pengarna . :P

Hade tänkt att ge de sist men hade inte allt på mig, men nästa gång så får du de.

Btw. Jag är glad för din skull :)

2009-03-19 @ 17:19:35
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: Morgan

Gud vad jag älskar dig min fina sol<3 du är det finaste jag vet, å så kommer de å förbli

2009-11-21 @ 15:33:06
Postat av: Morgan

VAd jag älskar dig min fina sol<3 DU är det finaste jag vet och så kommer det alltid att förbli, med dig blir mitt liv underbar å fruktansvärt skönt att fylla

2009-11-21 @ 15:34:54
Postat av: Sanna

Jag älskar dig med Morgan! Du är mitt liv, det är underbart. För mig finns bara du <3

2010-01-06 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0