<3

Sitter just nu i en bäddsoffa i Dianas lägenhet i Kristianstad. Diana själv är i skolan :) Jag ska faktiskt dit strax, efter att jag ätit och gjort mig i ordning, och kolla på när de håller på med socker. De ska göra någon sorts av typ.. skulpturer av det? :p Ska iaf bli skoj att se.

Sedan i eftermiddag ska vi åka ner till stan och kika lite i affärerna och shoppa :D Fast får bli en snabbis idag, eftersom vi måste hem och göra oss i ordning för utgången ikväll ^^ Ska bli grymt kul att gå ut på ett helt annat ställe än vad man gjort förut. Kommer säkert inte förstå ett skit av vad skåningarna säger :D

Igår när jag kom fram efter en lång resa (som jag tyckte gick jättefort faktiskt), så mötte Diana upp mig vid stationen och sedan gick vi vidare till Duvanders som det heter. Ett café eller var de resturang? Aja, hursomhelst. Där fick jag träffa nästan alla i hennes klass, och det bjöds på smörgås och fika. Sångaren från Lasse Stefans sjöng även, haha. Det var trevligt.

Måste även berätta vad som hände när jag skulle åka från Kristinehamn. Morgan följde med mig in i tåget och sa hejdå. Sedan när han skulle gå av hann tågets dörrar låsas och det började åka. Så han fick lov att åka med till Karlstad, för att sedan ta ett annat tåg tillbaka till Kristinehamn, där bilen stog :p Hahahhaa. Fyfan vilken klant :D Men det var roligt :) Miss you.

Nej, nu blev det ett allt för långt inlägg, och jag måste göra mig i ordning. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha :D vilken syn det måste vart när han inte kom av tåget.

Hoppas du har det kul hos Diana :)

2009-03-27 @ 11:53:52
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0