Ojoj

Här var det dåligt uppdaterat minsann. Känner inte att orken har funnits till att skriva, plus att jag är trött på hur min blogg ser ut så måste ändra nån dag.

Vad som hänt sen senast är väl att jag kommit hem från Diana i Kristianstad givetvis :p Hon har tom hunnit vara här på besök, under påsk. Blev lite fest och så, roligt. Jag och Morgan har hunnit med några Karlstads-trippar, så har lyckats spendera pengar som jag skulle behövt spara kanske :( Men det var de nog värt. Vad har hänt mer? Hm.. Jag har såklart jobbat rätt mycket, även fått skäll. Så äre.

Börjar få lite panik nu, över sommarn. Vet inte hur jag ska göra, hur man ska lägga upp det :( Men det är ju klart att hjärtat och kärleken går i första hand, så det ska nog lösa sig ändå :)

Imorn ska jag jobba sen träffa Natta som jag inte sett på länge. Det är ett måste! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0